ببین من شماره صفر گرفتم یک ست ۲۰ تیکه بیمارستانی و بعضی از مارک ها قواره هاشون بزرگتره یا یک بخر یا صفر قواره بزرگ مال من مارک آرین هستش
ببین بزا راحتت کنم منم همین کارو میکنم از هر سایز یعنی صفر تا ۳ از هر کدوم سه دست دو دست بگیر هرکدوم اندازش شد بپوشون راحت
حداقل یکدست بیمارستانی
یک دست هم سایز نیوبرن
اینا حداقله برای بچه که حدود سه کیلو تا ۳/۵ دنیا بیاد
برای زیر سه کیلو بیشتر از این لازمه چون حداقل یک ماه نیوبرن رو میپوشن.
بالای ۳/۵ هم معمولا یه دست بیمارستانی و یه سرهمی کافیه
بعدم سه دست سایز صفر تا سه ماه. سه تیکه باشه
اینا حتما لازمه
حالا بیشتر بودنشو خودت بخوای میتونی بخری
لباس سایز0بگیردودست با سایزیک 3دست سرهمی هم سایز 2بگیر دوتا
دو دست شماره بخری نوزادی کافیه اخه بچه زود رشد میکنه یه هفته دیگه تنش نمیشه
تا الان بهت احتمال ندادن اصلا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.