۱۲ پاسخ

خیلیم عالی دمت گرم ببخشیدا بادکنکا شبیه ممس 🤣🤣

آفرین ب این همت و ارادهههه روزشون مبارککک🥰😍

وای چ مامان خوبی دمت گرم

گلم این میز دخترت صندلی هم داره مدل خودش
من میزش و مامانم برا دخترم خرید دقیقا همین مدل میخوام بدونم صندلی سرش هم داره یانه؟

خیلیم عالی

خیلی هم عالیه دستت درد نکنه روز گل دخترا هم مبارک✨

به به مبارکشون باشه مامان هنرمند دارن😍😍😍

بادکنکا انگار پستون خانم گاو😝

منم خودم کیک پختم با ژله یه لبوبو هم گرفتم براش

به به عالیه مبارک باشه
عکس لباسارو میذاری عزیزم؟

خیلی عالی دست شما درد نکنه
روزگل دختر هم مبارک باشههه

🌷🌷🌷

سوال های مرتبط

مامان مازیار مامان مازیار ۳ سالگی