من باردارم ی سردرد بدی گرفته بودم ک نگو خیلی گریه کردم ولی چند بار دارچین با آب قاطی کردم زدم ب کل پیشونیم اب رو آتیش بود خوب شدم
برو دکتر سرم و آمپول بزن که زودتر راحت بشی .ومن فقط با اینا خوب میشم
عزیزم من اینجور مواقع آمپول کترولاک میزنم مسکن هم میخورم و میخوابم تو یه اتاق تاریک . در جا خوب میشم
دوستان عزیزم فال تاروت فال پاسور میگیرم هر کس برای بار اول بگیره هزینه اش ۱۵۰ تومان ❤️۰۹۹۶۵۱۱۱۳۶۰
من رفتم متخصص ۶ ساله پیش هنوز حمله نداشتم بعد یه دوره دارو
منم میگرن دارم خیلی حساسم بالشتم نور صدا به همه چه
شوهر من یه انرژی زا میخوره فوری خوب میشه امتحان کن
سلام
حتما هر روزی ک پریودی قرص اهن بخور
روتینت هر چی هست همونو رعایت کن
نه زیادتر بخواب نه کمتر
سعی کن نه پرخوری داشته باشی نه کم خوری
فست فود و ...ام نخور
قهوه شاید حالتو بهتر کنه
مسکن مخصوص میگرن بخور
نه مسکن های معمولی
من امی تریپتیلین 10 میخورم سرمو میبندم
بروتویه اتاق تاریک سرت ببندچشماتوببندیه پروپنانول بخور تانری یه جاتاریک ریلکس نکنی خوب نمیشه
بوتاکس میزنن خیلیا من ترسیدم نرفتم
انتی میگرن میخورم سرمو میبندم خونه رو تاریکمیکنم و بی صدا اوایل ک نمیدونستم میگرنهتو تاریکی میخوابیدم از درد اشکم میومد بعد گریه خوب میشدم گلاب هم ب پیشونی و شقیقه ها بمالی خوبه ولی خب با بچه ها سکوت و تاریکی ارزویی بیش نیس☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.