۱۲ پاسخ

من باردارم ی سردرد بدی گرفته بودم ک نگو خیلی گریه کردم ولی چند بار دارچین با آب قاطی کردم زدم ب کل پیشونیم اب رو آتیش بود خوب شدم

برو دکتر سرم و آمپول بزن که زودتر راحت بشی .ومن فقط با اینا خوب میشم

عزیزم من اینجور مواقع آمپول کترولاک میزنم مسکن هم میخورم و میخوابم تو یه اتاق تاریک . در جا خوب میشم

دوستان عزیزم فال تاروت فال پاسور میگیرم هر کس برای بار اول بگیره هزینه اش ۱۵۰ تومان ❤️۰۹۹۶۵۱۱۱۳۶۰

من رفتم متخصص ۶ ساله پیش هنوز حمله نداشتم بعد یه دوره دارو

منم میگرن دارم خیلی حساسم بالشتم نور صدا به همه چه

شوهر من یه انرژی زا میخوره فوری خوب میشه امتحان کن

سلام
حتما هر روزی ک پریودی قرص اهن بخور
روتینت هر چی هست همونو رعایت کن
نه زیادتر بخواب نه کمتر
سعی کن نه پرخوری داشته باشی نه کم خوری
فست فود و ...ام نخور
قهوه شاید حالتو بهتر کنه
مسکن مخصوص میگرن بخور
نه مسکن های معمولی

من امی تریپتیلین 10 میخورم سرمو میبندم

بروتویه اتاق تاریک سرت ببندچشماتوببندیه پروپنانول بخور تانری یه جاتاریک ریلکس نکنی خوب نمیشه

بوتاکس میزنن خیلیا من ترسیدم نرفتم

انتی میگرن میخورم سرمو میبندم خونه رو تاریک‌میکنم و بی صدا اوایل ک نمیدونستم میگرنه‌تو تاریکی میخوابیدم از درد اشکم میومد بعد گریه خوب میشدم گلاب هم ب پیشونی و شقیقه ها بمالی خوبه ولی خب با بچه ها سکوت و تاریکی ارزویی بیش نیس☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان Lia&Dia مامان Lia&Dia ۵ سالگی
بچه ها چرا من آرامش ندارم
مدام یه دلشوره ای ته دالم هست
یا بچه ها که میخوابم صبح تا شب رو با خودم مرور میکنم تا یه چیزی بالاخره پیدا میکنم که گیر بدم به خودم عذاب وجدان بدم که مادر خوبی نیستم یا چرا فلان موقع فلان چیزو به بچه گفتی با اینکه همش با خودم درگیرم و صبوری میکنم خودخوری میکنم ولی به بچه سخت نمیگیرم
ولی خب آدمیزاد یه وقتایی هم قبرش تموم میشه ولی این حق رو به خودم نمیدم

شوهرمم مدام غر میزنه یا مثل یه بچه کوچیک مدام رسیدگی میخواد یا از بچه داری م ایراد میگیره میخ لوسشون نکن تقصیر توعه که میچسبن بهت تقصیر توعه با هم دعوا میکنن تقصیر توعه فلان بیشتر
بخدا دارم دیونه میشم تحت این فشار

خدایا چقدر بچه پشت هم سخته
دختر بزرگمم وقتی دوسال و نیکش بود خواهرش دنیا اومد بهش گفتیم از بیمارستان آجی خریدیم برات به خاطر همون فکر میکنه بچه ها رو از بیمارستان می‌خرم وقتی با خواهرش بدرفتاری میکنه باباش میگه میبرم خواهران پس میدم اینم ناراحت میشه و گریه
امروز خیلی اذیتم کرد یه کم از کوره در رفتم گریه میکنه مامان منو پس ندی بیمارستان هاااا
منم گفتم مه کلم نه عزیزم هیچ وقت پست نمیدم بعدم گفتم بیمارستان بچه ها رو پس نمیگره فقط میفروشه

میخوام به زبون بچه گونه بهش بگم که بچه ها از شکم مامانشون میان چطوری بگم ؟!؟شماها چطوری گفتید😔

خیلی ناراحتم مدام فکر میکنم واسه یکیشون کم گذاشتم
😭