۳ پاسخ

میتونی فرنی بدی.روز اول ۱ ق چ روز دوم ۲ق چ روز سوم ۳ ق چ بعد مشکلی نداشت هرچقد میخوره معمولا بیشتر از ۲ ۳ قاشق نمیخورن.
برنجو بشور (برنج ایرانی)بزار خشک بشه بعد تو اسیاب اسیابش کن مثل پودر میشه بعد یه قاشق چایخوری با یکم نبات من نبات میریزم یکم چون بی مزه نمیخوره بچم.یکمم اب بریز بزار رو شعله کم بهم بزن قشنگ رقیق درست کن هرچی بیشتر بمونه رو شعله غلیظتر میشه.بادومم میتونی اسیاب کنی داخلش یکم بریزی میشه حریره بادوم.اینارو تا ۳ روز تست بگیر بعدش میتونی پوره هویج و سیب و موزم بدی کم کم

من هم پسرم اینجوریه پزشک گفتن با پوره میوه پ فرنی شروع بشه

دختر منم اینجور بود دکتر گفت فرنی با آب درست کنم بهش دادم خوب بود خداروشکر

سوال های مرتبط