۱۰ساعت باید ناشتا باشی منم فردا میخوام برم
من آش شله قلمکار خوردم🤭
ساعت ۹/۵ شب
دیگه تا ۸ صبح ناشتا بودم و ساعت ۸:۱۰ دقه اولین نمونه خون گرفتن
تا ۱۱/۵ اونجا بو م
من نون پنیر گردو خوردم ساعت ۱۰.۵ ۱۱ شب دیگه چیزی نخوردم صبح هم یه ربع به هشت رفتم دیگه تا نوبتم شد تقریبا ۸ و ۱۰ دقیقه بود سری بعد ۹ و ۱۰ دقیقه سری بعد ۱۰ و ۱۰ دقیقه در حد ۱۰ دقیقه اینا بیشتر شد ایراد نداره ... اگه اولین نوبتت رو دیر انجام بدی گرسنهات میشه اذیت میشی
۸ ساعت قبل ناشتا باش باید اردار اول صبحو ببری 😐
یه،شام سبک ک تو نتیجه آزمایش خیلی تاثیر نداشته باشه بخور.من سالاد،سزار خوردم.صبح ساعت 6 آزمایشگاه بودم تا،ساعت،10.هر چقد زودتر بری انجام بدی خودت کمتر اذیت میشی چون تا آخر آزمایش غیر از،آب و اون پودر شربتی ک بهت میدن چیزی نمیتونی بخوری و دیر بری ضعف میکنی.من بعد از،آزمایش ضعف خیلی،شدیدی داشتم
۸ برو ازمایشگاه
شام هم نون پنیر و گوجه خیار بخور میوه هم موز و هندوانه نخور
اب هم زیاد بخور
من خودم چون خیلی گشنممیشد تا صبح شاممرغ و برنج خوردم تا قبل ۱۰
صبح هم ۷ رفتم ازمایشگاه
منکه ساعت ۷ونیم رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.