۷ پاسخ

خیلییی زوده
بدتر لج میکنه

با این کار بهش آسیب میزنی
چون از نظر جسمی و ذهنی اصلا امادگیشو نداره

عزیزم باید خودش همکاری کنه یعنی بتونه بگه که جیش داره وگرنه تلاشتون بی فایدس

خيلی زوده گناه داره

خیلی زوده
۲ ساله بشه بعد

زوره...

عجله نداشته باش . یه قصری بخر براش هروز ببرش بشینه چند باری . اولاش ممکنه اصلا جیش نکنه اما بعد ی مدت یاد میگیره دیگه هربار ببریش جیش یا پی پی میکنه . یهو نگیر هم خودت اذیت میشی هم بچه !

سوال های مرتبط