خیلییی زوده
بدتر لج میکنه
با این کار بهش آسیب میزنی
چون از نظر جسمی و ذهنی اصلا امادگیشو نداره
عزیزم باید خودش همکاری کنه یعنی بتونه بگه که جیش داره وگرنه تلاشتون بی فایدس
خيلی زوده گناه داره
خیلی زوده
۲ ساله بشه بعد
زوره...
عجله نداشته باش . یه قصری بخر براش هروز ببرش بشینه چند باری . اولاش ممکنه اصلا جیش نکنه اما بعد ی مدت یاد میگیره دیگه هربار ببریش جیش یا پی پی میکنه . یهو نگیر هم خودت اذیت میشی هم بچه !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.