تنها کاری که میتونی بکنی اینه یه بوی شاش عادت کنی 😂😂😂
جدی میگم
تا عادت کنه کلی خطا میده و باید صبر کنی که براش مشکل روحی ایجاد نشه
داری بچتو اذیت میکنی شاید جواب بده راهکارات ولی بعد متوجه میشی ک کارت اشتباه بوده
از الان زوده و فقط باعث میشه خودت عصبی خونت جیشی و بچه ات پر از اظطراب و تنش بشه
زوده عزیزم
چون هنوز کامل درکی از کنترل ادرار نداره
به همه بگو براش پوشک بگیرن.اگ مث من توان یا حیفت میاد پول پوشک بدی کهنه و دو گره ببند
خیلی زووووده
اثراتشو در اینده تو بچت میبینی .....خیلی زوده
خیلی زووووده
خیلی زوده
آخه از الان؟
چیکار دارید میکنید🫠
هنوز زوده نکن
اگه همه گفتن از 18 ماهگی برو از همون همه بپرس چجوری بگیری اینجا همه میدونن زیر دوسالگی خیلی اشتباهه
زوده اشتباه میکنی
زود نیست؟؟ تو قرار نیست کار خاصی انجام بدی باید ببینی بچه امادگیشو داره؟
میتونه بگه جیش یا پی پی دارم؟یا حداقل اشاره کنه؟
پسرت مگه میتونه کامل حرف بزنه که میخای از پوشک بگیریش😕
خیلی زود نیس اخه بچه روی از اینکه بدونه مدفوع داره یا جیش نداره
عزیزم زودنیست میگن دوسال خوبه البته منم الان کم کم دارم میگرم هرنیم ساعت میبرم سرویس بهداشتی
زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.