۳ پاسخ

فک میکنم طبیعی باشه یکم درد چون منم داشتم..
سونو بده مطمن بشی... 6 هفته ضربان قلب رو هم نشون میده

خارج رحمی که بتا خیلی زیاد میره بالا فداتشم

انشاالله که خارج از رحم نیست،سونو داپلر بده عزیزم مشخص میشه همه چیز

سوال های مرتبط