هوا یجوریه انگار پاییزه
دلم گرفت😒

۳ پاسخ

اتفاقا هوا برا پیاده روی عالیه که من رفته بودم دندونپزشکی داخل شهر انقد شلوغ بود بعد بارون هوا خیلی خوب شد

سمت ما ساعت سه ظهر انگار غروب بود انقد تاریک بود بعدم بارون و رعد و برق و قطع شدن برقا

زمستون برگشته باز

سوال های مرتبط

مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی