۶ پاسخ

ندی بهتره
حبوبات نفخ داره

اول حریره بادوم.بعد فرنی.بعد سوپ .زوده برای معده ش آبگوشت

من آبشون با نون تیلیت میکنم میدم آنقدر هم خوب میخوره زیاد دوس داره

بده عزیزم خیلی خوبه

نه عزیزم نده ادویه داره

آره من از سیب زمینیش برمیدارم با آب آبگوشت رقیق میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی