۹ پاسخ

خدایاااا🙄
توی سه ماه نباید چیزی بدی جز شیر
فقط وفقط از شش ماهگی شروع میشه
اونم نه آبمیوه .. مرکبات از یکسالگی باید بدی
از شش ماهگی فرنی و پوره شروع میشه

چقدر عجله ؟؟!!! جز اینکه معده بچه نابود میشه چه اثر دیگه ای داره ؟؟؟

سلام عزیزم شما تو بارداری سنگ کلیه داشتین،چیکار کردین؟
منم هردو کلیه پر سنگه الانم مقداری درد دارم خیلی نگرانم..
ممنون میشم کمکم کنین

عزیزم نفخ میاره معده اش اذیت میشه دختر من رفلاکس داره خیلی اذیت میشه همچین کاری نکن معده بچه خراب میشه

نه زوده منکه بچم چند روز دیگه شش ماهش کامل میشه فقط پوره سیب درختی دادم بهش

من دو بار اندازه یه قاشق غذاخوری آب هندونه دادم به دخترم

مشخص که مجاز نیست

بزار واکسنشو ک زدی اخرای ۵ شروع ‌کن ان شاالله
من دوتا بچمو اخرای ۵ شروع کردم کم کم

توسه ماه🙄🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری