۴ پاسخ

خود فرآیند زایمان باعث تولید شیر میشه تو سینه نگران نباش و باید دوشیده شه که زیادتر بشه بچه باید هی بمکه

هنوز زوده که ، منم تا روزی که زایمان کردم شیر نمیومد ، از بعد زایمانم سینه هام شروع کرد به شیر دادن با مک زدن بچه هم بیشتر شد

با شیر دوش بدوش
بچه میک بزنه

بچه باید بمکه

سوال های مرتبط