سلام دوستان من 26هفتمه وزن 932گرم خوبه برا بچم کم نیست

۶ پاسخ

دعا کن وزن نی نی منم خوب باشه 32هفته قراره برم سونو وزن🙏🏻🙂

این عکس

تصویر

اره خوبه وزنت ؛البته من طبق این عکس میگم

نه عالیه من بیستوپنج هفته هفصد گرم بود دکتر گفت خوبه

نع گلم خیلی هم عالیه تازه اضافه😍

وزن گیری از هفته سی به بالاس

سوال های مرتبط