۵ پاسخ

سلام کانال زدم برای غذای کمکی‌نی نی ها دوست داشتین براتون بفرستم

من بخارپز کردم بسته بندی کردم گذاشتم فریزر
میریزم تو فرنی یا با جو پرک میپزم
یکی دو بار تو سوپم ریختم بد نشد

خردش کن بذار فریزر هر بار یکمشو بهش بده می تونی پوره کنی بهش بدی
می تونی توی سوپ بریزی

من با جوپرک میزارم میپزه بعد با گوشت کوب برقی پوره میکنم میدم بهش. مابقی هم خورد کردم گذاشتم فریزر

کدو حلوایی رو پوست بکن بپز بعد با چنگال له کن با کره قاطی کن بقیشم فریز کن

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی