۴ پاسخ

داروی خوبیه اگ ب بچت بیوفته ،کولیکه میگن منم بچم ساعت ۹تا حدود ۱۱ اینا بی قرار میشه

کولیف برای من جواب بود

عزیز جان
حتما شکم کوچولوتو با یه پارچه نخی خوب ببند که همیشه گرم باشه
خودت بعد وعده های غذاییت عرق نعنا بخور
هر روز دور نافشو به جهت عقربه های ساعت اروم ماساژ بده

شیر هم نمیخوره خوب

سوال های مرتبط

مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی