۸ پاسخ

هسته هیچ میوه ای رو نخورید. حالا هسته زردآلو اتفاقا بی ضرر ترین هست که همه میخورن. حالا که حامله ای محض احتیاط دیگه نخور. ولی جویدنه هسته سیب یا به یا پرتقال و... مقداری سیانور توشون هست. به طوری که میگن اگه هسته ۲۰ عدد سیب رو یکی بخوره فوت میکنه دور از جون.
نگران نباش. چیزی نیست فقط دیگه نخور

اشکال نداره ولی دیگ نخور

چی میشه مگ🤔

چرا ایرادش چیه؟؟؟؟؟

مگه مضره هستش؟؟

فراخری بس دختر چکار هسته زردآلو داری

اتفاقی نموفته نگران نباش استرس مخرب تره

زرد آلو اومده؟؟.

سوال های مرتبط

مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری