من اندازه یه مشت عناب خوردم بده؟

۶ پاسخ

من خیلی خوردم واسه گلو درد داشتم قبلاً میگن خوب هم هست

عالیه

نه عناب عالیه ولی مصرف متعادل

ن بد نیس منم میخورم گاهی روزا

ن بد نیس عزیزم ولی زیاده روی نکن تو هرچیزی

نه بد نیس ولی معمولا میگن روزی دوتا خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارِن کوچولو مامان کارِن کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری