سرویکسم ۳۶بود انومالی شد ۳۵

۳ پاسخ

شما سونو‌ پیش محیا ضیا عزیزی زفتین ؟راضی بودین ؟

خیلی پایین نیومده زیادکارسنگین نکنی بالاترمیره

خوبه منم ۳۷ بودم انومالی شد۳۶ الان شده۳۴

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری