۶ پاسخ

چ مشکلی داشته باشه فقط ریزه بعدا ردیف میشع وزنش

خالم بچش زیر۲کیلو بود البته زایمان زودرس داشت و۷ماهگی زایمان کردیکماه دستگاه بود وسالم اومد خونه الانم ۱۳سالشه

خواهرم به خاطر مسمومیت ۳۴ هفته زایمان کرد ختم بارداری دادن که ۲۰۰ گرم هم بچه داخل شکم وزن کم کرد به خاطر خونرسانی کم ،۱۶۰۰ بدنیا اومد الان هم خانم خانما حسابی شیطونی میکنه😄

نگران نباش دوست من ۷ ماهه زایمان کرد بچشم یه کیلو بود خداروشکر موند براش

احتمالا چند روز دستگاه باشه ولی باز ممکنه تا اونموقع دو کیلو بشه ،بچه های بالای دو کیلو کمتر دستگاه میرن
مشکلت چیه؟

چرا زود زایمان کنی

سوال های مرتبط