۲ پاسخ

من ترویتال ۱میدم

من گیگوز میدم.بدون اینکه دکتر بگه.
چون گیگوز سبکه.
زنداداشم چندبار شیرخشک عوض کرد اخرش برادرزادم باگیگوز راحت بود

سوال های مرتبط