دختر من دوست نداشت. موزی خوشش نمیومد. ویواکیدز هلوئه خیلی بچه ها دوسش دارن
ی چیز مسخره ای گ داره سرنگ داخلش به دهنه ظرفش نمیخوره قطره بدی نیست اما کیدزی یدون اسانس و بهتر بچم دوست داشت
ویواکیدز بهتره
خیلی غلیظ و چربه بعضی بچه ها سخت میخورن ویواکیدز طعم هلو عالیه
دختره من دوست نداره میپره گلوش
همون ای ان دی میدم منم 🙁هرمارک امتحان کردم خالی نمیخوره با فرنی چیزی باید بدم
خوش طعمه ولی چون غلیظه میپرید گلو دخترم ویواکیدز گرفتم بهتربود
دختر من ویواکیدز بیشتر دوست داشت قطره چکونشم راحت تره
منم پدیا میدادم عوض کردم یوروویتال گرفتم خیلی راضی ام هم روغنی نیست . فلاکسشو تحریک نمیکنه هم خیلی هایپرش نمیکنه
رفلاکس بچم شدیدتر کرد و کولیکش برگردوند به روزای اوجش
من تجربه خاصی ندارم هم ا د سول دادم هم اینو
خیلی خوبه
خیلی غلیظه هی میپرید تو گلوی دخترم و قطره چکون نداره سرنگ داره و باید مراقب باشی هوا توش نره چون موقع فشار دادن یهو با فشار میپره بیرون . بعدش ای ان دی دادم هم راحت بود و هم غلظتش خوب بود
من ای ان دی دادم طعم زردالو بود بچم دوست نداشت اینو گرفتم خیلی دوست داره میخوره از داروخونه هم که پرسیدم گفت هر دو عالیه فرقی نمیکنه
عالیه
من به دختر میدم خیلی دوسش داره قشنگ میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.