سلام‌مامانا میگم اکوی قلب جنین چرا دکترمینویسه؟ دلیل خاصی داره؟

۴ پاسخ

برای من نوشت نرفتم چون مرض دارن الکی پاس میدن اینور،اونور
تازه غربالگریهارم همش الکی دوبار،دوبارفرستاد

به منم گفت بده دلیلشو نمیدونم

من ضربان قلب بچم بالا بود و همچنین نسبت فامیلی دارم با همسر بهمون گفت برید بدید

میخواد حرکتاشو چک کنه

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان ۹ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری