بچه ها چرا دکترم منو فرستاد اکوی قلب جنین؟؟

۱۲ پاسخ

منم هفته پیش رفتم با انومالی جدیدا همه دکترا واسه اطمینان می‌نويسن .هزینشم زیاده😵‍💫

واسه منم نوشت رفتم البته من چون قند داشتم دکتر نوشت ولی معمولا جز روتین هستش و باید بری

جدیدا مینویسن برا همه

جدیدا آنومالیو اکوی قلبو باهم میفرستن

عزیزم بعضی دکترا واسه اطمینان کامل میفرستن منم سونو هامو مشکل نداشتم ولی فرستاد

عزیزم شده جز روتین بارداری منم رفتم بچه مشکلی نداشت ولی گفت بری خوبه

تعداد ضربان قلب بچه احتمالا کم یا زیاد بوده

بعضی دکترا همینجوری روتین مینویسن دکتر منم نوشت رفتم خداروشکر خوب بوو همه چی

باید از دکترت می پرسیدی مکه صدای قلب یا ان چیزش چنده

شاید برای چکاپ نوشته ، منم دکترم نسخه نوشته اکو قلب جنین و انومالی باهم انجام بدم

بعضی دکترا خیلی حساسن مثل دکتر من منم رفتم
واسه اینکه بفهمن قلب جنین سالمه

برای چی تو سنو مشکلی بود مگع خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری