من تقريبا سه هفته پيش اكو دادم٥٢٠٠ازاد
من بیمارستان دولتی رفتم با بیمه سلامت 460تومن خیلی هم عالی بود
من هفته پیش رفتم ۵ تومن شد
۴ملیونو خورده ای. یک ماه پیش حدودا
من بیمارستان دولتی مادر و کودک دکتر روی بیمه تامین برام نوشت رفتم چهارصد و پنجاه هزار تومن .
بیمارستان نیمه دولتی هم پرسیدم گفا ۲۳۰۰۰۰۰ تومن
من برا دوشنبه نوبت دارم گفت ۵ تومن هزینش
من تهران 6 میلیون و 195 دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.