خانوما نشاسته رو چجوری با فرنی درست کنم کسی بلده

۳ پاسخ

نشاسته را با آب سرد قاطی می کنی اونقدر هم بزن که داخل آب کاملا حل بشه بعد روی حرارت بزار مدام هم بزن که به قوام دلخواه برسه

من همون نشاسته ی خالیو بایکم اب درست میکنم امروز یکمم نبات وگلاب زدم بهترخورد

ینی هم نشاسته هم آرد برنج؟

سوال های مرتبط

مامان ماهدخت مامان ماهدخت ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان ریسان مامان ریسان ۱۲ ماهگی