کسی دارویی برای افسردگی بعد زایمان مصرف کرده؟ چی

۷ پاسخ

بله من استفاده میکنم یک قرص
خیلی حالم بهتره خیلی

ازه عزیزم من سرترالین تجویز کرد برام

چه علائمی داره افسردگی عزیزم؟!

دکترم بعد زایمان برام فلوکستین تجویز کرد ولی حقیقتا زیاد موثر نبود . چون من واقعا تنها بودم و هیچ کسسس کمکم نبود سه ماه اول نابود بودم دائم گریه میکردم و پرخاشگر میشدم . بعد به مرور بهتر شدم

میشه تاپیک منم ببینید 😔

دارم سعی میکنم با کارای دیگه حالمو بهتر کنم که سمت قرص نرم
چون هم عوارض خودشو داره
هم احساس می‌کنم آدم بیفته توش سخته بیرون اومدن ازش

نه ولی باید برم واقعا دیگه نمیکشم

سوال های مرتبط