اره ..من چند روز پیش یه جوری شدم فک میکردم نفسای اخرمو میکشم وصیت میکردم.. اشکم یکسره میرفت .بچمو اصلا از بغلم نمیذاشتم زمین 😔😑
وای من رو پسرم اینجوری شده بودم بخدا ی حس خیلی خیلی خیلی بدی بود ولی الان رو دخترم خداروشکر همچین چیزی نداشتم و ندارم، البته خودم به خودم خیلی کمک کردم و اصلا هم دوست نداشتم دوباره اون حس رو تجربه کنم و دلیل اصلی برای اینکه باز باردار نشم همین افسردگی و حس بود
منمممممم
آخ گفتی. من با کوچکترین کار شوهر میشینم گریهههه میکنم دخترم هی میگه مامان اینو ولش کن بهش فکر نکن چرا گریه میکنی. ولی بعضی روزا خیلی خوبم
من. همون. اول دکتر. دخترم قرص سرتالین پنجاه داد خیلی خوب بود ازی. احوالات نجاتم داد
آره مشاور های بهداشت خیلی خوبن.
منم همینم🥲
اره عزیز منم همینم...حس میکنم اندازه هزار سال خستم...
بهداشت شهر ما که رایگان تمام خدماتش
خیلی بدم...ددلم میخادهمش تنها باشم ن برم جایی ن کسی بیاد
دوس ندارم ج گوشیمو بدم
همش تو تخت زیر پتو باشم
وای فک کردم فقط من اینجوریم😢
دقیقا حال الان من
منم ولی ن پولشو دارم ن وقتشو
اوف اره من تازه افسرده شدم والا
من وقتی میبینم مشاور برا ۴۵ دیقه ۹۵۰ تومن میخواد افسردگیم بیشتر میشه
وای که چه قدر منم دپرسم
منم متاسفانه اینجوریم
من تو 8 ماهگی پسرم حس کلافگی ، افسردگی و رانده شدن دارم
منم منمممممم هنوز دلم برای زندگی قبل پسرم تنگ میشه و حسرتشو میخورم.با اینکه عاشق پسرمم.
آره منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.