۳ پاسخ

اره عزیزم،من بعد از ۴ ماهگی دچار فروپاشی درونی شدم
هنوزم درگیرم

اینو نمیدونم....اگ فک می‌کنی افسردگی داری برو دکتر حتما
من فردای زایمانم داغون شدم🥹

آره من قرص میخوردم

سوال های مرتبط