بچه از چند ماهگی میتونه بیسکوییت مادر بخوره

۴ پاسخ

من ک ندادم و نمیدم حداقل تا یک سالگی

تو سایتش زده بود هر وقت غذای کمکی شروع کردید میتونی بدی
من خودم اول به جای فرنی بیسکوییت مادرو با شیرم حالت سرلاک درست میکردم خیلی دوست داشت هنوزم میدم هر از گاهی

اصلا ندی بهتره میگن به معده می‌چسبه اصلا خوب نیس بازم هر چی خودت صلاح میدونی

من از پنج دادم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی