داخل واژنم درد میکنه بلند میشم انگار بچه تو واژنمه کی اینجوریه 😥

۵ پاسخ

جفتت پایینه فک کنما حتما سونو طول سرویکس بده

منم اینجوریم امروزم خیلی سرپابودم واژنم الان خیلی دردمیکنه نمیدونین ازچیه؟

من،سر بارداری دومم و این سومی اینجوریم،مخصوصا ی دفعه ک پامیشم،انگار میخواد متلاشی شه

من🙃شبا میخوام پهلو ب پهلو بشم انقد زیر دلم درد میگیره

منننننن

سوال های مرتبط

مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی