۸ پاسخ

نمیدونم والا منم ۱۵ کیلو کم کردم

وای نگو من ی بار شیر میدم مث خرس گشنه میشم

اینجوری که هرچی میخورم دو برابرش رو، اون با شیر ازم پس میگیره، اگه چیزی انرژی تهش بمونه باید دنبالش بدوم همش

🫠چاق چی؟ چطوری چاق میشن؟😐
بابا من دارم محو میشم دیگه🦦 کم مونده ازم فقط یه خاطره بمونه😐🤣🤦🏻‍♀️

تو شیردهی مگ آدم چاقم میشه😕

بچه اگه نق نقو باشه شبها نخابه خودبه خود لاغر میشی

عین سگ میگردم بیخوابی میکشم فرصت غذا خوردن ندارم
از سه وعده اصلی یک وعده هم ب زور میخورم اونم کم
چون دارم از خستگی میمیرم اشتها ندارم
۲۰کیلو‌کم کردم🤣

اخخ سوال منم هست🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ✌️تپل وکپل🫶 مامان ✌️تپل وکپل🫶 ۱ سالگی