۷ پاسخ

نترس میگزره از ی سختی ب سختی دیگه منتقل میشی🥲
بارداری با اسید معدش پادردش و هزارتای دیگه بچه داری هم باز با بی خوابی سردردش و... خدا حفظشون کنه تمومی نداره🥲

این هفته های اخر خیلی بد و کند میگذره تازه واسه اونایی ک استراحتن خیلی بدتره من آب دور جنین همش کم‌میشه از استرس نمیدونم باید چیکار کنم

فروردین رمق همه رو میکشه بعد تموم میشه😫😫

منم همینم اصلا شبا نمی تونم بخوابم استخون درد وزنمم سنگین شده .خدا بخیر بگذرونه این هفته های آخرو

میگذره نترس
من الان کم اوردم دختری شبا نمیخوابه اسیر شدم رسما

منم دارم میمیرم دیگه تحمل ندارم.حالم خیلی بده، شبا چندبار میرم دسشویی شوهرم باید بلندم کنه کل تنم بدنم اسکلتم دردمیکنه ، ورم میکنم ،نمیدونم چجوری این چند هفته رم دووم بیارم

میگذره همش خاطره میشه

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد