سلام یبوست عوارض سزارین هست؟چ باید کرد

۶ پاسخ

شربت لاکسی ژل بریز توی لیوان آبم بریز قاطی کن بخور عالیه شربت خالی بخوری زیاد تاثیر نداره

هیچی بهتر از لاکسی ژل نیست

کمپوت گلابی و انجیر والو خیس کن بخور درست میشه کیوی زود روان میکنه شربت لاکسی ژل هم خوبه

شربت لاکسی ژل بگیر

آره
غذاها و خوراکی های روان کننده بخور میتونی شیاف گلیسیرین استفاده کنی

یبوست بعد زایمان طبیعیه و هیچ راهکاری نداره

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی