۴ پاسخ

عزیزم کجا رفتین آنومالی هزینش چقدر شدع؟؟

اینه انومالی من...نگران نباش چیزی نیس فقد اگه گفته ازمایش بری حتمابرو عزیزخیالت راحت میشع

تصویر

برامنم زده بود عزیزم..رفتم‌آزمایش دادم خداروشکر چیزی نبود

مشکل رودس ک با دارو تو هفته های ۳۰ ب بعد حل میشه توکلت ب خدا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری