عزیزم کجا رفتین آنومالی هزینش چقدر شدع؟؟
اینه انومالی من...نگران نباش چیزی نیس فقد اگه گفته ازمایش بری حتمابرو عزیزخیالت راحت میشع
برامنم زده بود عزیزم..رفتمآزمایش دادم خداروشکر چیزی نبود
مشکل رودس ک با دارو تو هفته های ۳۰ ب بعد حل میشه توکلت ب خدا نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.