سلام صب بخیر.... نظرتون راجب اسم کیسان؟

۹ پاسخ

نه نمیپسندم ممکنه عمدا یا سهوا اسم رو بد تلفظ کنن

با احترام ،به نظرم من اصلا اسم نیست،کیسان چیه آخه،با احترام

کوسان یهو میگن😂

کیان قشنگتره تا کیسان تلفظش جالب نیست

سلیقه من نیست و به نیسان خیلی شبیه

نه خوب نیست خواهر

خوب نیست

قشنگه

کم شنیده شده

سوال های مرتبط