یعنی الان وزن دختر من خوبه
۲۶۰۰بدنیا اومده الان ۵۶۰۰ سه ماه و ده روزشه
دکترش میگه کمه
دختر منم ۲۶۰۰ دنیا اومد الان ۴کیلوه😕 هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک نمیدونم چکار کنم دکتر گفت چون کموزن به دنیا اومد و بعد از ۱۰روزگی وزن اضافه کرد خوبه بعدا جبران میکنه
بچه منم ۲۶۰۰ ب دنیا اومد
۲ ماهگی ۴۲۰۰
۳ ماهگی ۴۸۰۰
خیلی کم وزن میگیره
بچه منم2600ب دنیا اومد دو ماهگی شد4200
با فرنی و پوره ها و حریره بادام شروع کن فعلا
اگه دکتر نگفته به نظرم زود شروع نکن
به معدش اسیب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.