۶ پاسخ

یعنی الان وزن دختر من خوبه
۲۶۰۰بدنیا اومده الان ۵۶۰۰ سه ماه و ده روزشه
دکترش میگه کمه

دختر منم ۲۶۰۰ دنیا اومد الان ۴کیلوه😕 هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک نمیدونم چکار کنم دکتر گفت چون کم‌وزن به دنیا اومد و بعد از ۱۰روزگی وزن اضافه کرد خوبه بعدا جبران میکنه

بچه منم ۲۶۰۰ ب دنیا اومد
۲ ماهگی ۴۲۰۰
۳ ماهگی ۴۸۰۰
خیلی کم وزن میگیره

بچه منم2600ب دنیا اومد دو ماهگی شد4200

با فرنی و پوره ها و حریره بادام شروع کن فعلا

اگه دکتر نگفته به نظرم زود شروع نکن
به معدش اسیب میزنه

سوال های مرتبط