۷ پاسخ

عزیزم یچی میگم حتما بگیر راحت شو کولیک از بین بره قطره اینفاکول از سیسمونی فروشی هر ۱۲ ساعت ۱۰ قطره تا یکماه بعدش دیگ کولیک نداره

قطره کپلیک پدیابست و گرمیچر خارجی عالیه.
من گرمیچر پاکستانی میدم از زاهدان گرفتم دخترم دیگه نفخ نمیکنه و زور نمیزنه واسخ بادمعدش

تصویر

من شدیدا مخالف اینباکولم هیچ پزشکیم تاییدش نمیکنه چرا باید دارو تو سیسمونی فروشی بیاد؟ چون تاییدیه نداره و معلوم نیست تو چ شرایطی نگه داری میشه. کیسه اب گرم بذار روشکمش دردشو اروم میکنه من برا پسرم اینکارو میکنم از همه شربتا و قطره ها بهتره

دقیقا

راستی پنبه رو زیتون بمال بزار رو نافش شب ک میشه میزاره بخابه

قطره اینا چی میدی؟ گریپ میکسچر بعد یک ماهگی خیلی خوبه من ب ب کر هم راضیم دایمیتکون و پدی لاکت بچمو بدتر میکردن ولی ب ب کر نه

فقط اینفاکول بده بذار بچه راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی