خانوما کسی توو ۱۶ هفته تهوع و استفراغ داشت؟سرگیجه هم؟

۴ پاسخ

من دارم ابان دارم خیلی بهتر میشم

من همچنان دارم و اینطور ک معلومه اصلا بهتر هم نمیشه

من تا ۱۸ هفته داشتم

من بعضی روزا تهوع دارم ولی سرگیجه نه

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری