دوستان من چرا توو هفته ۱۶ خیلی خابم میاد

۵ پاسخ

منم میخوابم

منم الان 16 هفته هستم ولی خیلی میخوام وهمیشه سر گیجه دارم

عزیزم منم از همون اول خوابم میومد تازه دوهفته س بهتر شدم اونم فقط شبا از پادرد و معده درد راحت نمیخوابم وگرنه همش خوابم میاد

عادی بعد اون نمیتونی بخوابی معده درد میاد لگد زدن بچه میاد

منم همینم از همون اول ک باردار بودم و نمی‌دونستم مثه خرس میخابیدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری