سه تیکه دانالو
۲ میلیون 😐
#فرزندپروری #پوشاک #بارداری

۶ پاسخ

دانالو گرونه . در حد یک دست خوبه. من که میگم نمی ارزه انقدر پول بابت یه لباس که دو سه ماه استفاده میشه بدیم. من اکثرا از بازار خرید کردم تیکه ای ۹۰ تا ۱۵۰ شد. یه دست دانالو گرفتم فقط برای وقتی مهمون بیاد

من پنج تیکشو گرفتم 2 تومن، سه تیکشو 1800 خیلی گرونه.ولی بقیه رو انقدر گروون نمیگیرم مگه چقدر پوشیده میشه.

من۱۳۰۰گرفتم تو ایام عید

من این برند هارو نمیخرم
چه خبره انقد گرون

من ۱۵۰۰ خریدم

وای چه گرون شده بعده عید همه چی خوبه من همه چیو خریدم نذاشتم برا اینور سال

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی ۳ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وپنجم بارداری