دانالو گرونه . در حد یک دست خوبه. من که میگم نمی ارزه انقدر پول بابت یه لباس که دو سه ماه استفاده میشه بدیم. من اکثرا از بازار خرید کردم تیکه ای ۹۰ تا ۱۵۰ شد. یه دست دانالو گرفتم فقط برای وقتی مهمون بیاد
من پنج تیکشو گرفتم 2 تومن، سه تیکشو 1800 خیلی گرونه.ولی بقیه رو انقدر گروون نمیگیرم مگه چقدر پوشیده میشه.
من۱۳۰۰گرفتم تو ایام عید
من این برند هارو نمیخرم
چه خبره انقد گرون
من ۱۵۰۰ خریدم
وای چه گرون شده بعده عید همه چی خوبه من همه چیو خریدم نذاشتم برا اینور سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.