خانمها هفته ۲۳ هستم ،کی باید برم سونو ؟ لازمه برم دکتر؟

۳ پاسخ

من ۲۶ هفته سونو رشد دادم و ۲۸ هفته آزمایش دیابت بارداری

هفته ۲۵ تا ۲۶ بایدبری سونو رشد بعدم از ۲۴ تا ۳۰ هفته باید بری ازمایش قند اگه نمیخوای بری دکتر برو بهداشت برات رایگان بنویسه بعد جواب هاشو ببر دکتر که الکیم پول ویزیت ندی

برا سنو نه چون ۲۸ هته به بعده ولی برو ازمایش قند بنویسه برات

سوال های مرتبط