من ۲۶ هفته سونو رشد دادم و ۲۸ هفته آزمایش دیابت بارداری
هفته ۲۵ تا ۲۶ بایدبری سونو رشد بعدم از ۲۴ تا ۳۰ هفته باید بری ازمایش قند اگه نمیخوای بری دکتر برو بهداشت برات رایگان بنویسه بعد جواب هاشو ببر دکتر که الکیم پول ویزیت ندی
برا سنو نه چون ۲۸ هته به بعده ولی برو ازمایش قند بنویسه برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.