خب تاالان شده ازاین به بعدم نمیشه نترس عزیزم توگول هرچی بزنی میگه سردردم ازسرطانه ول کن بابا
من خوردم بابا چرته زیاد به گوگل اعتبار نکن
من خام خام خیلیییی خوردم در حدی که سردیم شد معده درد گرفتم
نه بابا
نه بابا گوگل زوم کرده رو سقط
من کنگر خورشتی خوردم باهش خورش درست کردم ولی این نوع دیگشو نه،یعنی اون یکی هم زایمان زودرس میاره؟ بعدشم نترس چیزی نمیشه ان شاالله
من ماست کنگر خوردم
بهش فکر نکن بیشتر استراحت کن اگر انقباض نداری پس احتمالش کمه
دیگه نخور
اونی ک خوردی تموم شده رفته دیگه کاربش نمیشه کرد
هیچی نمیشه نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.