۷ پاسخ

یا پوشکشو محکم میبندی یا کوچیکش شده .یا میخواد باز باشه یا عفونت ادرار داره اگر بعداز باز گذاشتش باز دست زد اونجاش شاید عفونت ادرار داره

پوشکش کوچیک شده اذیتش میکنه
دختر منم همینکارو میکنه الان پوشک سایز ۶ گرفتم ک اذیت نشه

ازپوشک خسته شده بازبزارش

کلیه که نه ولی اگه موقع ادرار گریه هم میکنه شاید سوزش گرفته،بازم دقت کن بهش

میخواد چسبو باز کنه صد در صد
پسرمن یکسررررر اینکارو میکنه دستشو میبره طرف پوشک و نق میزنه ک باز کنم میبینه محلی نمیزارم خودش باز مبکنع میندازه تو شلوارش

شاید کش پوشکش داره اذیتش میکنه

ببینید درست دستشو می‌زاره اینجا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری