۳ پاسخ

با آب جوش بشورش

یکبار در روز که شیشه شیرهاش رو با مایع یونی استریل میکنم پستونک هاش هم میندازم توی همون مایع
هر ۳ ساعت هم به مدت ۵ دقیقه میزارم توی اب جوش بمونه و مرتب عوض میکنم

با مایع ضد عفونی کننده

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد روزهای ابتدایی تولد