من دستمال رورول کردم بانوکش کشیدم بیرون کلی فینی دراومد بیچاره راحت نفس کشید
فینگیر
من اگه خشک نباشه دستمال لول میکنم در میاد
اگر خشکباشه با قطره میزنم نرم شد یکم با پنس بینی میگیرم
با گوش پاک کن
من اول قطره بینی میریزم
بعد پوار میزنم درمیاد
اگه هم عقب باشه با سنجاق یکم میکشم جلو بعد پوار میزنم
با پوار بینی .. واقعا خوب تمیز میکنه
فینگیر گرفتم
من فین گیر داشتم ولی تمیز نمیکرد با سنجاق اروم میکشیدم بیرون😅😅
پوار بینی بگیر استفاده کن
مال من هنوز به دنیا نیومده ولی فین گیر خریدم با اون تمیز کنم توهم بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.