سلام میشه بگین چطوری فرنی سیب درختی درست کنم

۳ پاسخ

یه قاشق چای خوری ارد برنج بریز با مقداری اب، بعد مقداری سیب رنده کن داخلش بذار باهم بپزن غلیظ بشن. من این مدلی درست میکنم نمیدونم بقیه چجوری انجام میدن

من سیب رنده میکنم بعدفرنی ک یکم خودشو گرف سیب و بهش اضافه میکنم ک باهم بپزن

ارد برنج و اب بزار روگاز غلیظ ک شد خاموش کن
سیب بخارپز کن بعداینکه کامل پخت بریز توفرنی

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان anya🫀 مامان anya🫀 ۱۵ ماهگی