والا من یدونه دارم دهنم سر وی س شده..کاملا بهت حق میدم ک سختت باشه
من جونم و تنم رو گذاشتم رو زندگی و بچها بعد اونوقت شوهرم دراومده بهم میگه شدی مثل موش کور زشت .بیشعور بی چشم و رو از دیروز تصمیم گرفتم فقط فکر خودم باشم بچه خفه هم بشه اولویت فقط خودمم از این ب بعد
خدا به کسی که کمکی نداره اصلا دوقلو نده
فقط همین رو بگم بهت دارم از پا در میام😭😭😭😭😭
ما من دوقلو نیستن ولی شیر تو شیره دوسال و نیم و یک سال منم دست تنهام ب هیچ کاری نمیرسم دوتاش همزمان شروع میکنن گریه بزرگه کوچیکه رو میزنه منم بعضی وقتا میشینم گریه میکنم کم میارم
تو شیراز دکتری نمیشناسی دارو گیاهی بده برا دوقلویی؟؟
وای من عاشق دوقلو و چن قلو هستم یعنی میشه دوقلو باردار بشم در آینده ،🤩🙏 دکتر چیزی نرفتی برا دوقلویی دارو خاصی استفاده نکردی خواهر ارث دارید؟
منم بعد از ناهار مامانم میاد طلوع آفتاب میره بعدش شوهرم میاد انشالله میگذره این روزها
من همیشه تنها بودم و هستم 😮💨
عزیزم چه سخت من برا یکی سخته به کارهام نمیرسم، میشینم گریه میکنم ازتنهایی
دیگه توچیکارمیکنی
مامانی خاهری کسی نیس کمکت کنه
نه توان مالی داریم که پرستار بگیرم نه میتونم به کسی اعتماد کنم بیارمش تو خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.