۸ پاسخ

این بچه تو چرا اینجوری یه مامان ماهلین.؟
از روزی که دنیا اومده همش داری میگی نمیخابه نمیخابه... یعنی این بچه هیچچچ نمیخابه😐
اولین بچه ای که میبینم اینطوریه😕

ببین من حالت می فهمم بعضی بچه ها خیلی هوشیار دنیا میان یا خوابشون سبک
اینا رو رعایت کن هر چند من می فهمم از خستگی بند بند وجودت داره از هم باز میشه اما تا نکنی درست نمیشه
صبح با نور آفتاب بیدارش کن
از ۷ عصر همه ی خونه تاریک و ساکت کن
محرک های اضافی حذف کن تلویزیون گوشی هر چیز در سر صدا
مسافرت نرو مهمونی زیاد نه بده نه برو
بچه شبیه متاهلین باید بشدت روتین هاش رعایت بشه محیط اش امن و یکنواخت باشه
ماساژ بده
حمام ببر شب ها پنج دقیقه با آب گرم پنبه رو روغن اسطوخودوس بزن بذار تو حمام بوش پخش بشه
روغن بابونه کمی بزن زیر لاله ی گوشش
به تکون و بغل بیش از حد عادت اش نده من آنقدر تکون می‌ دادم بخوابه چون نمی خوابید دیگه سنگین شده بود تکون میدادم از وزنش ناخن پام می‌رفت تو گوشت چرک‌ می کرد
از مشاور خواب کمک بگیر یکی هست اسمش حماده حسنی خیلی زن خوبیه کمک بگیر ازش
آموزش خواب زود شروع کن تا دیر نشده منتظر نشین خودش بهتر بشه تو باید کمک اش کنی

تصویر

خب بزار برای خودش بازی کنه شما بخاب اگه گریه نمیکنه.. سیرو تمیزش کن و بزار بازی کنه خسته میشه میخابه

په چرا من دخترم تا الان نمیخنده

وایی همین که گریه نمیکنه خوبه
قنداقش کن شاید با قنداق بخوابه یا صدا سشوار بزار براش خونه رو تاریک کن من همه اینکارا رو انجام میدم همیشه

کمک نداری؟

همین که بیداره ولی گریه نمیکنه خداروشکر کن
نخوابیدنش طبیعیه چند ماه دیگه اوکی میشه
بچه یک ماهه از بازی نمیفهمه که عذاب وجدان بگیری
بدون عذاب وجدان بخوابونش
یا بده دست شوهرت یا کس دیگه خودت دو ساعت بخواب
به فکر خودت باش نمیخواد از همین الان عذاب وجدان بگیری

پوشکشو عوض کن ، شیرم بده سیرش کن ، آروغشم بگیر ، بعد براش پا بذار و لالایی بگو ، اگه پستونکی هم هست پستونکشم بده ، این روتین خواب پسر منه همیشه اینجوری میخوابه فقط بعضی وقتا خوابش نیم ساعته اس گاهی دوساعته

سوال های مرتبط