اره عزیزم طبیعیه درداش منم درد دارم
مرسی ازتون😘
پرده طبیعی هفته بره بالاتر درد پیشتر میشه
اره عزیزم منم دارم
ممنونم عزیزم دیروز ب دکترم گفتم گف برات شیاف مینویسم اگه درد پریود بود استفاده کن منم نمیدونم ک درد پریودیه یا عادیه اولین بچمه زیاد آگاه نیستم
نه من خدا رو شکر دردی چیزی ندارم فقط خیلی کم سمت چپ وراست تیر میکشه زود هم برطرف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.