۶ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه درداش منم درد دارم

مرسی ازتون😘

پرده طبیعی هفته بره بالاتر درد پیشتر میشه

اره عزیزم منم دارم

ممنونم عزیزم دیروز ب دکترم گفتم گف برات شیاف می‌نویسم اگه درد پریود بود استفاده کن منم نمی‌دونم ک درد پریودیه یا عادیه اولین بچمه زیاد آگاه نیستم

نه من خدا رو شکر دردی چیزی ندارم فقط خیلی کم سمت چپ وراست تیر میکشه زود هم برطرف میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان فسقل مامی مامان فسقل مامی ۴ ماهگی
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری