من ک علاوه بر مرخصی زایمانم میخوام ی سال دیگم مرخصی بدون حقوق بگیرم... و از اول بارداریم هم سرکار نرفتم...
حوصله داریا 😐😂
منم مثل شما پیمانی ام و از وسط آذر باید برم سر کار ولی واقعا با بچه کوچیک خیلی سخته اگه مشکل بیمه نبود بقیه سال هم مرخصی بدون حقوق می گرفتم چون یه بچه اول دبستان هم دارم . ولی یه طرحی داره آموزش و پرورش که خانم ها تا سه سال می تونن نیمه وقت برن یعنی به جای ۴ روز دو روز تو هفته . می خوام این کار و کنم برای سال دیگه چون مادرم هم پیشم نیست برای نگه داریش به مشکل می خورم
اگه معلم ابتدایی نیستید میتونید جوری تنظیم کنید مثلا هفتهای سه روز برید که زیادم بچه تنها نمونه
یا فقط شیفت صبح برید که بچه تقریبا تا ده اینا خوابه
چرااا عزیزم😐
همه دارن یکاری میکنن بیشتر مرخصی بگیرن
بچه رو قشنگ بزرگ کن بعد برو عزیزم
شغلت چیه عزیزم
بچه کلا مادرشو میخواد
من که تصمیم گرفتم تا یک سال نرم سر کار چون میبینم بچه همش دنبال منه
به نظرم بگیر مرخصی رو
من که از اول خرداد میرم سرکار چون مجبورم و فسط دارم از ۱۲ هفته هم استراحت بودم نرفتم سرکار همه چیم به هم ریخته
خب حقوقت کم بشه چه اشکالی داره . در عوض روان و اعصابت آروم هست ، بعدش باید هزینه کنی واسه این رفت و آمد و فکرت که همش درگیر بچت هست .....
بنظر من که ارزش داره مرخصی بگیری حتی اگه کلا حقوق ندن بهت تا دی .
اگر خودت میتونی توان شو داری هم بری سرکار هم به بچه برسی مرخصی نگیر
وقتی مرخصی داری چرا زودتر بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.